PARTICULIEREN

U heeft uw vuilniszak niet in de container kunnen doen, maar uw milieupas is wel gescand, want u heeft de klep geopend en de ‘click’ gehoord? Doe dan een melding bij ons klantcontactcentrum.

De medewerkers van ons klantcontactcentrum kunnen laten controleren of uw mislukte aanbieding is geregistreerd en, indien nodig, kunnen ze die laten corrigeren in het registratiesysteem. Wij helpen u graag!

Aanvullende informatie

U kunt een melding doen door het formulier hieronder volledig in te vullen en bij 'Bericht' aanvullende informatie te vermelden: 

  • Het aantal mislukte stortingen
  • Datum en tijdstip
  • Nummer van de milieupas
  • Containernummer (dat staat links boven op de container)

Vul uw gegevens in

Vul een naam in
Vul een postcode in
Vul een huisnummer in
Vul een telefoonnummer in
Vul een geldig e-mailadres in
Vul een bericht in

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn hierop van toepassing.